Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.8TS - гори много масло след основен ремонт !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    По-правилно е да се мери компресия на топъл мотор.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Благодарско колега
      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

      Comment


      • #33
        Може и Екото да е прав но все си мисля че ако лапа толкова много масло през сегментите е по-добре да се мери студена.Когато е студена всичкото масло е в картера и е по-малка вероятността маслото да уплътни и да покаже по-висока компресия.Може и да бъркам и това си е мое мнение.

        пс.Нинджа ти нали щеше да си правиш душевно харакири.Пак взе да акаш по темите.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #34
          Колегата горе е прав, като гори масло пак вдига компресията защото маслото уплатнява. Виждал съм на няколко мотора преди ремонт. Няма какво да мерите компресия, гори ли- гори, да си го прави. И тея пари за тоя ремонт( дори кадърно направен) са много.
          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

          Comment


          • #35
            Малко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
            Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
            Благодаря предварително!
            Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

            Comment


            • #36
              Големи хлабини във водачите могат да причинят преразход на масло, но трябва и гумичките да са аут.

              Компресията трябва да е около 13 bar - а

              До към 11 може да се приеме за допустимо.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Според ауто дата 10,3 степен на сгъстяване.http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1483 http://alfa-romeo.testdrive.bg/modif...T.S.144Hp.html
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Според ауто дата 10,3 степен на сгъстяване.http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=1483 http://alfa-romeo.testdrive.bg/modif...T.S.144Hp.html
                  Човекът пита за налягането, което следва да се измери.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Мойто е 12,8.

                    Ето ти една таблица
                    Степен на ____ Р заводско _____ Р, минимално
                    сгъстяване _______ Bar ___________ Bar

                    6,0 ---------------> 7,7 <----------------5,4
                    6,5 ---------------> 8,5 <----------------6,0
                    7,0 ---------------> 9,3 <----------------6,5
                    7,5 ---------------> 10,1 <----------------7,1
                    8,0 ---------------> 10,9 <----------------7,6
                    8,5 ---------------> 11,7 <----------------8,2
                    9,0 ---------------> 12,6 <----------------8,8
                    9,5 ---------------> 13,4 <----------------9,4
                    10 ---------------> 14,3 <----------------10,0
                    16 ---------------> 25,1 <----------------17,6
                    17 ---------------> 27,0 <----------------18,9
                    18 ---------------> 28,9 <----------------20,2
                    19 ---------------> 30,8 <----------------21,6
                    20 ---------------> 32,8 <----------------22,9
                    21 ---------------> 34,7 <----------------24,3
                    22 ---------------> 36,7 <----------------25,7
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                      Малко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
                      Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
                      Благодаря предварително!
                      Що не видите първо да не са ти се извадили гумичките на клапаните? Не знам откъде ги купувате и какви марки са, ама тука на един колега от форума е същия случая от преди няколко дни.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #41
                        Виж си масленият сепаратор. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75313

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Големи хлабини във водачите могат да причинят преразход на масло, но трябва и гумичките да са аут.

                          Компресията трябва да е около 13 bar - а

                          До към 11 може да се приеме за допустимо.
                          Благодарско колега. Като отворим двигателя ще си проличи

                          ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:41 ----------

                          Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
                          Виж си масленият сепаратор. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75313
                          Един приятел ме посъветва преди да правим каквото и да било да погледнем масления сепаратор. Мерси за съвета

                          ---------- Post added at 08:47 ---------- Previous post was at 08:43 ----------

                          Не го знам какви гумички е слагал... но като разбера от къде идва проблема ще пиша. Благодаря на всички за съветите и за инфото
                          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                          Comment


                          • #43
                            При мен масления сепаратор причиняваше доста дертове.
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                            Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                            Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                              Малко ми се забавиха нещата и последно в понеделник съм при този дето ми прави колата. Питах го да си помисли какво може да е според него, за да видя до къде ще изнаглее. Според него нямало какво друго да е освен водачи на клапаните. Нали главата е втора употреба и бил ги пипнал стегнати били та тях само не ги е правил. Направо ми причерня... нали съм му платил да ревизира главата.
                              Та от тук идва един малко глупав въпрос - възможно ли е заради водачите на клапаните да ми изгори 3л. масло за 6000км? И следващия е за компресията - понеже до сега не съм мерил на кола - каква е нормалната компресия на този двигател ?
                              Благодаря предварително!
                              Възможно е. Навремето, преди да сменя вярата в марката и да поема по правилния път карах Ситроен Ксантия 1.8 бензин и в следствие на тези ши**ни уплътнения на клапаните ми гореше по около литър на 500 километра. След смяната на уплътненията всичко се оправи.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #45
                                Моя ТС едно време си наби здраво клапаните, та вадихме главата, давахме я да я шлайфнат и напаснат клапаните, смениха и гумичките. Незнам какво са правили, но колата си пушеше яко синкаво след това. Не минах и 1000км и след това превъртя и биелен лагер и...., нямаше поражения по вала и ги сменихме но...., но това вече не беше моята кола, намразих я и я продадох. След време чух че мой познат майстор я е правил, гумичките били кофти.
                                Мисълта ми е че не е невъзможно от гумичките да ти харчи масло.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X